Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mc Donald's op Piusplein

  • Job van Dijk

    Las net op www.binnenstadtilburg.nl dat McDonald's niet op het aanbod is aangegaan om te verhuizen van de huidige locatie naar een nieuwe appartementencomplex aan de rand van het Piusplein.

    Eeuwig zonde! Al jaren erger ik mij, en vele met mij, aan het bonkering neergezette pand op het Piusplein. Het Piusplein, een gezellig plein vol met terrassen, wordt totaal ontsierd door het McDonald's bakbeest. Door sloop van het huidige gebouw zou er een fantastisch mooi Piusplein gecreeerd kunnen worden, een plein waar een stad als Tilburg trots op kan zijn en dat samen met de Heuvel kan uitgroeien tot een gezellig stadscentrum (want dat is er nu toch ECHT niet)

    Hopelijk komt het er nog eens van dat de gemeente McDonalds een leuke afkoopsom geeft…

  • ceesy

    Ben het helemaal met je eens , ik vind het het meest lelijke obstakel wat er in heel Tilburg staat.

  • Marco van den Hout

    Het plein zou inderdaad een stuk mooier kunnen worden zonder de Mac.

  • Bonswa Crew

    wat?! de mac staat daar kei vet en t-town is zeker wel gezellig met de mac daar he, staat er gewoon goed hoor, en de binnenstad is toch wel gezellig, maybe als je tegen de 40 bent het nie mooi vind maar de jeugd wel degelijk.

    houdoe