Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ben je trots op je stad?

  • NIPO -onderzoek!

    Ben je trots op je stad? Geef AUB ff je reactie op deze stelling: je kan antwoorden met Ja (eventuele toelichting mag) of nee ( toelichting met wat er aan verbeterd kan en moet worden).

    Dank je voor jullie medewerking alvast!!!

    De antwoorden van jullie worden in een onderzoek uitgeprint!!

    MVG , N koloa van het NIPO-onderzoek~

  • Charlotte

    Nee, Tilburg is een van de lelijkste steden van Nederland. Ik ben student en hoef er gelukkig maar vier jaar te wonen, maar ik zou hier nooit willen wonen. Veel te grijs en grauw.

  • beheer@bakkers.pagina.nl

    nee

  • Jasper

    Charlotte komt denk ik nooit verder dan het centraal station en de bus richting school. Ik ga niet zeggen dat ik Tilburg een beeldschone stad vind, maar er zijn zoveel mooie gebouwen/panden in Tilburg die eigenlijk niemand kent. Ik ben trots op mijn stad en iedereen zou dat moeten zijn. Alle voorzieningen zijn aanwezig in Tilburg. Alleen op winkelgebied kan het nog wat beter.

  • J.Laurijssen

    nee, ‘t is een uit de kluiten gegroeid dorp.Er is in de binnenstad ook helemaal geen gezellig winkelcentrum te vinden. Als ik het vergelijk met Breda of Eindhoven, blijft Tilburg echt een achtergebleven gebied, ook de instelling van de bevolking is boers.Jammer dat toch een echte Tilburger zoiets over z’n stad zegt.

  • arie

    Nee (ondanks dat ik een echte Tilburger ben, en overal kom.)