Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leuke wijken in Tilburg?

  • Babs

    Hallo,

    Ik ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen naar Tilburg en ben dringend op zoek naar tips over in welke wijken ik wel en beter niet kan gaan wonen.

    Alle aanraders en afraders zijn welkom!

    Bedankt, Babs

  • beheer@bakkers.pagina.nl

    berkel-enschot

    is wel mooi

  • ray

    Ik vind de reeshof de wijk leeuwerik wel mooi ,rustig ,en toch geschikt

    voor kinderen.

    Ook is er een winkelcenta met alle voorzieningen in de buurt een grote speeltuin ,een groot wandel park met een honden uitlaat gedeelte.

    En de huizen zijn pas +/- 6 jaar oud.

    Veel succes bij je zoektocht naar een huis in tilburg. Ray

  • serfvi

    niet> groenewoud broekhoven !!!!!!!!!!!!

  • Jasper

    Het is maar net wat je zoekt. Wil je in een volksbuurt wonen, dan kan je het beste in Broekhoven of Korvel gaan wonen. Wil je een rustige buurt met veel kinderen, dan is de reeshof geschikt. Wil je graag in een multiculturele wijk wonen, dan zouden Noord en West geschikt zijn. Ik woon zelf in de Reeshof (dalem-zuid) en het bevalt me prima.

  • Jeanne

    Ja leuke wijken heeft Tilburg genoeg, maar of het er leuk wonen is ,is een hele andere kwestie. Ik ben een geboren Tilbugse (bomenbuurt) en woon alweer 28 jaar in Tilburg west, maar door allerlei omstandigheden is dat wonen niet meer wat het geweest is.De buurt verslechterd zienderogen, het lijkt wel een getto te worden, wat tot gevolg heeft dat vele oude bewoners zich er niet meer op hun gemak voelen,en dus gaan verhuizen wat eigenlijk niet de bedoeling was.Ook ik heb me ingeschreven als woningzoekende. Het huis waar ik nu woon heeft veel herinneringen. Ik ben door een ongeluk mijn jongste zoon verloren en heb altijd gezegd dat ik hier nooit meer weg zou gaan omdat er zoveel herinneringen van hem hier zijn. Maar ik voel me hier niet veilig meer en ben dus verplicht om dan mijn herinneringen hier achter te laten.Ik weet het, ieder mens heeft het recht te wonen in een fatsoenlijk huis, maar als dat normaal wonen een bang wonen wordt ,vindt ik dat er het een en ander moet veranderen. De gemeente doet niets, dus ben ik genoodzaakt om mijn herinneringen achter te laten en te gaan verhuizen.Leuke wijken, waar vindt ik nog een leuke wijk waar je normaal kunt wonen zonder bang te zijn?