Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vroegere vriendin gezocht

  • Natascha

    Hallo, ik ben Natascha.

    Ik ben op zoek naar mijn vroegere vriendin Nathalie Weijtmans, het laatste wat ik van haar heb vernomen is dat ze samenwoont met Werner, en dat ze 2 zoons heeft, Mitchell van ± 3 jaar en Mathieu van ± 1,5 jaar

    Ik weet alleen niet waar ze woont, of in Tilburg of in de directe omgeving.

    Wie kan mij verder helpen, Nathalie is geboren op 11 augustus 1970 in Hilvarenbeek.

    Graag reacties naar mijn emailadres.

    Groetjes Natascha

  • Coby

    Natascha

    Ga naar de gemeente. Waar ze laats gewoond heeft, en zeg erbij dat je ze zoekt. Hen weten dan wel waar ze naar toe verhuisd is. Dat moet geregestreed staan.

    SUCCES. Coby.

  • Marijke

    Ik ben op zoek naar Yvonne Verschoor, heeft vroeger bij de Bilt gewerkt. Was met vakantie op Curacao in 1982.

  • Marijke

    Ik ben op zoek naar Lucille Mac Nack, op Curacao gewoond in Huize Rose Pelletier.

  • janecrawford@live.nl

    Marijke,

    Ik ken Lucille Mac Nack en kan je met haar in contact brengen.

    Mail mij op dit email adres; janecrawford@live.nl

  • Ben Lengkeek

    hallo,

    We zoeken een schoonmaakster/ker voor 4 uur per week op ma/di/wo of do. Het is in Delfgauw bij Delft.

    groet,

    Ben

  • irma

    hallo,

    Ik heb veel ervaring in schoonmaken.

    Ik ben per direct beschikbaar alleen op de dinsdag.

    mvg Irma

  • Lucille Mac Nack

    Hoi Marijke,

    Leuk van je te horen. Mail mij op macnack@oos.eur.nl

    Groetjes

    Lucille

  • rob

    hallo ik ben benieuwt of je Nathalie Weijtmans gevonden hebt ,ik ben ook op zoek naar deze ,teminste als we over dezelfde praten dan , die ik zoek is een nichtje van me en is in helvoirt opgegroeid.

    ze had een broer die inmiddels is overleden jammer genoeg door omstandigheden ben ik haar uit het oog verloren ,ik hoop dat het goed gaat met haar .zucses met zoeken in elk geval .