Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Familie Roestenburg

  • Bep Milinkovic

    Ik zoek familie van Jan Roestenburg.

    Jan was getrouwt met Bep van Eeten en woonde tot zijn overlijden in Goirle.

    Ik ben in bezit van oude foto,s van familie Roestenburg en van Jan zelf, ik zou de foto,s graag willen geven aan een familielid.

    Er zaten ook bidprentjes bij een van Leonardus Roestenburg echtgenoot van Maria Somers en Nicolaas Landa echtgenoot van Anna Roestenburg.

    Wie kan mijn helpen?

  • leonadus maria roestenburg (roep naam leo

    ik ben de kleinzoon van leonardus roestenburg die getrouwt was met maria somers

  • maurice

    Hallo Bep,

    Neem contact op via mail, heb informatie over de familie

    Roestenburg. En ben benieuwd naar jou tak van de

    familie.

    Maurice

  • Siep Schaafsma

    Hallo Bep,

    Onder de titel “ Een hoeve in Spoordonck” is vorig jaar een boekje verschenen over de familie Roestenburg. Samen met een andere Roestenburg afstammeling ben ik nu bezig een aanvulling hierop te schrijven waarin alle leden van de familie een plaats krijgen. Uiteraard ben ik dus geinteresseerd in foto's en informatie over de familie Roestenburg.

    Siep Schaafsma

  • Bep

    hallo nu zie ik het antwoord pas, zoek via email maar kontact met me. Bep

  • Siep Schaafsma

    Beste Bep,

    Ook ik ben geen regelmatige bezoeker, vandaar pas nu mijn reactie.

    Ik ben nog steeds geinteresseerd in alle data en foto's van de familie Roestenburg. Als je dus nog foto's hebt (scan is ook goed) dan hoor ik het graag.

    Vriendelijke groet,

    Siep

  • Michel Roestenburg

    Hallo,

    Omdat ik op zoek was op Google naar roestenburg kwam ik je oproep tegen uit 2010.

    Zoals je ziet ben ik ook een Roestenburg.

    Ik ben de kleinzoon van Marinus Roestenburg, wiens broer de bekende schilder en kunstenaar Martin was.

    Mocht je er nog mee bezig zijn, wil ik graag meehelpen.

    Met vriendelijke groet,

    Michel

  • Leo Roestenburg

    Hallo Ik ben Leo Vincent Roestenburg en zou graag wat meer willen weten over de naam Roestenburg.

  • Michel

    http://www.bhic.nl/index.php?id=4148

  • Bert Meijs

    Ik ben op zoek naar de schilder B Roestenburg, hij heeft een schilderijtje gemaakt van de molen in Nieuwkuijk

    mogelijk is het de vader van Hubert Roestenburg, kunstschilder,

    hij (de vader) zou bekend zijn door kerkschilderingen

    wie het weet mag het zeggen

    Bert