Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezocht

  • piet polderdijk

    Ik ben op zoek naar de Hr K.Gleim, als u de naam Piet Polderdijk herkend wilt u dan mij een mailtje sturen, Piet wordt 19februari 75 jaar en ik zou het leuk en op prijs stellen om hem te verrassen met zijn oude vriend, die hij uit het oog verloren is. Wat ik van hem weet is dat jullie beiden op de 6de technische school in de Tamboerstraat hebben gezeten en het laatste contact is geweest met een verhuizing.

    MVG Tanja zijn partner

  • I_P

    Hallo,

    Ik ken beide mannen niet maar ik had wel een vraag. Want de zesde technische school uit de tamboerstraat is in Rotterdam. Deze advertentie zag op de tilburg pagina staan. Is er iets misgegaan met het plaatsen of plaats u hem overal?

    Veel succes met de zoek tocht

  • tanja

    Hallo,

    Sorry dat ik zo laat reageer ben zeer verrast, de persoon Koos Gleijm heeft in Rotterdam gewoond en op school gezeten en is later verhuisd naar Tilburg, Daar het vroeger ,goede vrienden zijnzij elkaar uit het oog verloren. Nu wil het geval dat Piet 19 februari jarig wordt en zou hem willen verrassen met zijn oude makker De hr Gleijm (of hoe ik het ook moet schrijven) zou deze leeftijd ook hebben. Mochten er mensen zijn die deze meneer kennen neem dan a.u.b contact met mij op .

    MVG Tanja

  • J.P. Roozeboom

    tanja Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    > Sorry dat ik zo laat reageer ben zeer verrast, de

    > persoon Koos Gleijm heeft in Rotterdam gewoond en

    > op school gezeten en is later verhuisd naar

    > Tilburg, Daar het vroeger ,goede vrienden zijnzij

    > elkaar uit het oog verloren. Nu wil het geval dat

    > Piet 19 februari jarig wordt en zou hem willen

    > verrassen met zijn oude makker De hr Gleijm (of

    > hoe ik het ook moet schrijven) zou deze leeftijd

    > ook hebben. Mochten er mensen zijn die deze meneer

    > kennen neem dan a.u.b contact met mij op .

    >

    Het kan natuurlijk zijn dat de man K Gleijm al is gevonden, maar sinds enkele dagen heb ik correspondentie met hem.

    Juist vanwege zijn wonen in Rotterdam. Nu is 18-07-2012. Hoop echter dat u hem al vond.

    Groeten J.P. Roozeboom

    > MVG Tanja